"Uffe" längtar efter sin familj!!!

Hej jag heter "UFFE" på min stamtavla står det Per-Móbile Uffe the Urchin.... Jag är en randig lagom tjock kille i mina bästa år, typ 9½ vecka... Jag längtar hem till min nya matte "Stina" men hon jobbar väldigt mycket just nu och då tycker hon att jag har det bättre på "kollo" i Småland...

Hon vill inte att jag ska vara ensam så mycket när jag nu är så liten... och hon säger att hon inte kan ta ledigt just nu-MEN i slutet augusti och i september jobbar hon nästan inte alls och DÅ ska jag få flytta hem till henne och mina nya farbröder; Ero, Häbbe och Isak!!! Jag tror att de är JÄTTESNÄLLA för de har skickat paket med fin leksak och jättegod filt till mig! Jag lovar, filten smakade jättegott!


Tills de kommer och hämtar mig roar jag mig med Zingo, Zazoo, Thea och Emma på Jeppahem... Ibland åker vi och hälsar på hos de andra snälla människorna (Lisas och Simons mormor o morfar) Där finns det kossor som jag och mina kompisar jagar bort från huset, för säkerhet skull är vi på olika sidor om staketet... När jag är hos mormor o morfar träffar jag den gamla, stora, lurviga tollartanten RONJA , hon har den bästaste och roligaste svansen i hela min värld, jag ÄLSKAR att bita i den och hon blir bara LITE arg så jag kan bita ganska länge innan tanten blir så arg att jag måste göra något annat en stund...

Jag busar, gosar och sover om vartannat hela dagarna men sen så sover jag gott i Lisas säng hela natten...
image8

Full fart mot kameran!!!      Kramar till alla från UFFE

Kommentarer
Postat av: Uffe´s matte Stina och farbröderna

Hejsan Uffe puffe vi längtar efter dig. Nu är det inte så lång tid kvar tills du kommer hem till oss. Vi är och hälsar på kompisarna på Duvslaget hit kommer du få komma och ha störtkul med tanterna Lisa och Isabell. Många kramar och pussar från Ero Häbbe Isak Stina. Hälsa till dina hundkompisar samt Vicky Lisa Simon Johan

2007-08-12 @ 19:45:34
Postat av: Anonym

1000 TACK FÖR NYA LEKSAKEN SOM KATRINEHOLMARNA HADE MED TILL MIG IDAG!!! DEN VAR JÄTTEFIN OCH SMAKADE SMASKENS- DEN FICK FÖLJA MED UPP TILL LISAS OCH MITT RUM IKVÄLL FÖR JAG VILL LEKA MED DEN SJÄLV!!! DEN FÅR INTE BUSZINGO TUGGA SÖNDER... KRAM UFFE

2007-08-12 @ 23:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0