Oj, vad man kommer av sig!

Efter datahaveriet har jag inte kommit igång med att blogga regelbundet av någon anledning... En orsak kan vara att min kamera fn inte är riktigt frisk. Eftersom det inte blir några roliga bilder i den som jag måste dela med mig av blir utbudet en smula tunt. ;-)
Jag ska försöka backa bandet och kronologiskt rapportera vad som hänt omkring oss och våra hundar.

Vi åkte till Öland och ställde ut Beppe (PM White and Black Cowboy) som fick en slät 1a, i samma klass fick Xet, (PM Xet) 1a med CK och oplac i BH, Acke(PM Ace for Action) fick 1a med CK  blev  BIM Vet och BH3. PM Real Thing "Elsa"  fick 1a med CK och placerades som nr 5 i öppenklass.

Samma helg ställde "Katrineholmsligan" kosan mot Sandviken och Högbo bruk.
Lördagen var det Svvk som var arrangör och  PM Uffe the Urchin fick en etta och placerades som 5a i unghundsklassen. Denna klass vanns av PM Topflighter Uno som fick CK och blev BIMunghund. PM Xantippa "ALVA" placerades som 5a i Bästa Tik efter att ha fått en 1a med ck och blivit BIMjunior.
Söndagen dömde Nenne Runsten och hon placerade  Uno som 1a i unghundsklass med HP och Alva som 1a juniorklass med CK.

Senaste helgen styrdes kosan mot Sofiero...
Lördagens vinthundsklubbsutställning renderade inga framgångar utan endast släta 1or för deltagande hundar!
Söndagens utställning gick bättre... i vart fall för våra pojkar!
Bäst gick  det för Xet som vann juniorklassen och slutade som BH2! Grattis Sussie!!! Bra jobbat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0