Hej då Gotland igen

Det var ett tag sedan det hände något här.
Vi har ju varit på Gotland och haft Whippetsprint och
hundutställningar innan det var vi Södertälje på Whippetsprint.
Whippetsprinten i Södertälje var trevlig och efter lite problem med tidtagningen så flöt det på bra.
Whippetsprinten på Gotland gick mycket bra trots att sista sprinten gick i regnets tecken.
Utställningarna gick också bra trots allt.
Vissa hundar fick 2or andra fick 1or endel fick ck och som vanligt fick Alva Cert .
Vi får gratta Alvas matte och Alva till alla framgångar.


Alva Bir på Gotland
Grattis



När jag lägger in dessa bilder sitter jag i min campers utanför Umeå
jag har varit uppe i Luleå och vänt. På vägen hem åkte jag över Älvsbyn
för att träffa Walter och Gertrud Åkerström

men dom var i Stockholm och hälsade på Lady hos familjen Gren.
Jag övernattade i Älvsbyn på deras hunkappbana det var ingen rolig syn
den var fallfärdig mycket tråkigt, när Walter hade hand om den så var den i toppskick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0