Brev från Celina o Åsa

Hej!
>
> Här kommer en bild på lilla mig! Vi har det bra. Blir populär av alla. Har
åkt buss, bil och moped. Igår hjälpte jag till med att stänga till moster
Sandras ponny. Det var jättekul fick göra det jag tycker är roligast Springa!
Sen fick jag titta på när de släppte in Gina i hagen. Yes tänkte jag en ny
kompis, men jag får visst inte leka med henne. De säger att jag är för liten.
Vadå liten det är inte storleken det sitter i. Försöker bli kompis med dom där
stora Greyhoundsen men de bryr sig inte om mig. En av dem blev tom arg på mig.
Korkade hundar men jag har hittat igen en kompis en Whelsh Springer Spaniel.
Hon är jätterolig och grannens foxterrier är också kul. Har kollat igenom
mattes alla skor ingen av dem lyckades jag få sönder. Men nu har hon min matte
den tråkmånsen gömt undan dem men jag väntar på tillfälle när de dyker upp
igen.
>
>Kramar från Sika-Åsa och Celina



Det är jag som är Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0