Hälsningar från Norge



Grattis till CK och Bir på Bibbis första utställning (PM Be My Girl)


Socialt umgänge!




Nu är vi åtta veckor


 
Herr Backlund



Eddie



Lucy



Det är jag som vill flytta hemifrån



Jag också




Här sitter vi och väntar


Sara



Sara har koll på sina valpar



Vi skall gräva oss till Kina



Vi kan även gräva i blommlådorna







Vi kan vara lugna också


Frasses



Lite av ett gökbo.
När Gyllene Måsen flyttar så flyttar Frasse in.



Inga Renar så vi denna gång men kor i lösdrift som hade en lappkåta som bostad och utfodring.



Höga Kusten bron i bakgrunden



Signe kollar Tussilagon som börjar visa sig norröver



Nu är det full fart nerför berget och hem till Väckelsång


Arbetsturné i Norrland



Det är vi som fick följa med husse till Norrland
Maja. Signe. Bella och Elsa.
Kalle ville vara hemma han har fått nog av snö.


Nu är vi sju veckor



Lucy



Eddie



Herr Backlund



Söker hem



Söker hem


Mamma Sara leker med sina barn





Nu är vi sex veckor i morgon



Lucy



Eddie



Jag skall flytta till Glada Hudik



Jag väntar på ett nytt hem



Det gör jag också



Det är vi som väntar


Ute första gången



Utomhustankning eller picknick i solskenet


 
Nu försvann mamma med mjölken


Tina och Flipper på utställning i Stockholm


Grattis "Acke"



Vi gratulerar Bokellas Detroit Red Wings och Pekka för Bir Vet. och PM Ace For Action och Johan för fin visning till Bim Vet


Vi Grattar oss själva för bästa uppfödargrupp i Vilsta


Nu är vi fem veckor



Vi söker hem



Jag heter Lucy och skall flytta till Bergen i Norge



Jag heter Eddie och skall flytta till Urshult


PM Dream Boat (Putte)



Husse har bestämt att jag skall stanna i kenneln det tycker min kompis Kalle också


Nu är Påsken över



Nu är Påsken över och allt är som vanligt igen



Vi har lärt oss att gå på lådan



Jag har smitit från mina syskon



Nu är det Påsk



Glad Påsk!


RSS 2.0