Tommy pulsar i snön



Vi kämpar oss fram i hög snö


Snart är det vår


Snacka om skitväder





Vi är fortfarande till salu



PM Dream Boat och PM Dapper Danny
We are still for sale


Nu är det snart dags



Det är jag som skall bli pappa och jag heter Flipper



Det är jag Sara som skall bli mamma. Så här ser jag ut normalt



Nu är det bara tio dagar kvar


Anna på besök med matte Vivi och halvsystern Dora



Ginni åtta veckor



Anna tolv veckor



Mor och dotter



My har funnit sig till rätta



Vid minus 20 ute är vi, Älvan och My helst inne och myser i soffan


OS facinerar både tvåbenta och fyrbenta



Tråkigt för AKO i skidskyttet


Nu åker jag med matte till Luleå



Hej då Småland!


Sista dagen med mina bröder



I morgon måndag flyttar jag till Luleå


Hälsning från Melitta



Här ligger Melitta med sina nya vänner i Hästveda


Och jag skall till Luleå



Jag heter PM Dancing My Girl och kallas för (My) det är inte kul att ställa upp sig utomhus


Det är vi som är till salu




Jag heter PM Dream Boat och är 11 veckor




Och jag heter PM Dapper Danny och är också 11 veckor


Nu är Alva fit for fight



Nu laddar Alva upp hemma i Katrineholm inför utställningssäsongen


RSS 2.0