2022.08.20. EN FIN OCH VARM DAG I JEPPAHEM LISA PÅ BESÖK NÅGRA DAGAR NUMERA GOTLÄNSKA LISA HON HAR FLYTTAT ÖVER OCH JOBBAR DÄR

 
 

fick lite massage på mina ben, Lisa såg till att genomströmning blev lite bättre
 
 

LITE BILDER FRÅN PM GARDEN OCH HÄSTHAGEN I JEPPAHEM


PM PLAYBOY ”MAXX” 2013.07.01 - 2022.08.11


NU ÄR VI SÅ GAMLA ATT DET INTE BLIR NÅGRA FLERA HUNDAR LEVANDE. MEN DET ÄR INGEN SOM HAR SAGT ATT MAN INTE KAN KÖPA EN BETONGWHIPPET

 

SJUKVÅRDEN ÄR HELT OTROLIGA MAN KAN BYTA DET MESTA MEN ATT HITTA PÅ ETT HJÄLPMEDEL SOM FUNGERAR I ETT PAR BYXBEN ÄR SVÅRARE


För lite mer än ett år sedan opererade dom in stomipåsar från njurarna med slang till knäna, stomipåsarna byter man en gång i veckan, rören som kommer från njuren byter man var fjärde vecka då ligger man under röntgen.
Under förra året var jag och tränade hundar i Alingsås 
Jag visade även hundar på utställning 
 

Under året som gått har jag provat olika byxor, det har fungerat hyfsat, men det blir läckor och stopp.
Nu har jag hittat den bästa lösningen, en kilt.
 
Nu kan slangarna hänga fritt, jag har inte haft något stopp.
 

Man kan väl inte ha en Austraiens hatt till kilte,  någon jäkla ordning får det väl vara
 

Ska det vara så ska det! Hatten är t.o.m en störtkruka.

MARGITA OCH LILLA PLUTTEN


2022.07.29.

HÄR BÖRJADE DET I BÖRJAN PÅ 1980 FLYTTADE VI TILL SMÅLAND

 
 Här bodde Tinas bror  Olle, från början sommarhus sedan fast bostad några år, vi hyrde, huset såldes, vi flyttade vidare.

RSS 2.0