GOTT NYTT ÅR 2023

 

ÅRETS SISTA DAG FÖRST TIDIG MIDDAG MED FÖDELSEDAGSBARNET SEDAN HUNDSLÄPP I HÄSTHAGEN OCH SÅ LITE GODIS TILL HÄSTARNA


Det skulle vara flera runt bordet, men dessa tider såg till att några blev sjuka tyvär.
 
 

GRATTIS PM ONE AND ONLY ”KAITE” PÅ ELVAÅRSDAGEN

 

GRATTIS PÅ DIN DAG

 

TACK FÖR EN FIN TV KVÄLL

 

2022.12.30. DET BLEV EN TUR TILL VÄXJÖ EFTER DET ETT HUNDSLÄPP I HÄSTHAGEN I JEPPAHEM

 

FÖRST EN TUR TILL VÄXJÖ SEDAN TILL HÄSTHAGEN I JEPPAHEM

 

ANNANDAGENS KORVGRILLNING I KVARNAMÅLA



Hundarna fick springa av sig i hästhagen Jeppahem

JULDAGSKVÄLLEN OCH EN SKINKMACKA

 

I MORGON ÄR DET ANNANDAGSGRILLNING I KVARNAMÅLA HOS EMILIE OCH FREDRIK

 
samma gubbe 

GOD FORTSÄTTNING

 

GOD JUL. MERRY CHRISTMAS

 

2022.12.23. SÅ KOM DET LITE VITT IGEN

 

EN DAG KVAR

 

TVÅ DAGAR KVAR

 

2022.12.21.

 

2022.12.21.EFTER EN RESA TILL VÄXJÖ SÅ BLEV DET DET SLÄPP I JEPPAHEM OCH HÄSTHAGEN


För någon dag sedan var det snö!

TRE DAGAR KVAR

 

FYRA DAGAR KVAR

 

DET GÄLLER ATT PASSA PÅ INNAN SNÖN FÖRSVINNER. SAMMA FÖR NÅGRA ÅR SEDAN

 

2022.12.19.

 

FJÄRDE ADVENT 2022 NÄSTAN SOM VANLIGT IGEN

 

2022.12.17. I DAG BLEV DET HEMGÅNG EFTER 12 DAGAR PÅ SKÅNES UNIVERSITETSSJUKHUS

 
Sista lunchen innan hemfärd! maten har varit mycket bra.

 
Johan kom och hämtade mig vid 14.00 tiden
 

Hej då rummet! Tack för lånet av sängen.
 
 
 TACK HELA TEAMET FÖR ALL HJÄLP OCH TOPP SERVICE
 
 
'väl hemma fick några hundar i taget komma och hälsa.
 
det blev några tuffa 12 dagar, men allt har gått bra, nu är det bara 2 månaders konvalescen, så det är bara att lyda.
 
Tack alla vänner!
Tommy
 
 

TREVLIG LUCIA

 

2022.12.12.I MORGON ÄR DET EN VECKA SEDAN JAG OPERADES

 
Tack för alla grattisar och hejarop!
 
 
Operationen började Kl.08.00  tog 13 timmar, sedan fick ja ligga på uppvaket, jag kom upp på avdelningen torsdag eftermiddag. Allt har gått bra jag låg uppkopplad med 8 slangar åt alla håll..
Idag fick jag hjälp med en bild, samtidigt som dom tog bort några slangar.
Nu är det bara att se till att krafterna kommer tillbaka, just nu känns det som om man blivit överkörd av en tanks
 jag orkar inte så mycket.
Dom har tagit bort urinblåsan, prostatan och kopplat ihop urinledarna.
'Jag har inte frågat om någon hemgång ännu.
Det jag vet är att det är minst 2 månader konvalecens.
'hoppas jag har skrivit något så när, det är svårt med synen just nu.
 
'Tack alla än en gång
Tommy
 
 

Tredje advent 2022

Kort rapport av Johan och Vicki;
 
Tommy återhämtar sig så stilla enligt plan, han hör av sig till familjen med korta samtal när han orkar och hinner. 
 
Nu är det dags för Tina och hundarna att sova i lägenheten första natten. 
 
 

NU,ÄR JAG PÅ PLATS


'Eget rum

FRÅN 40-50 TALET

 
 

ÄNTLIGEN !

 
Efter att ha väntat i drygt ett år ska jag få ordning på mina påsar på knäna. Slangarna som ni kan se på vänstra knäet går upp till njurarna via ryggen. Operationen ska ske på Malmö sjukhus på tisdag 6 december.

Tidigare kunde jag se normal ut i min klädsel. Sommaren var varm och skön. Mina urinpåsar krånglar och fastnar i byxbenen.
Då fick jag en íde. KILT! Varför inte! Köpte ett par kiltar som snickare brukar ha i jobbet. Alla tittar på mig, men jag försäkrar att det är ett mycket praktiskt plagg.

2022.12.01. HÄSTHAGEN I JEPPAHEM

 

RSS 2.0