Husse och Ginni relaxar i soffan



Valparna är nu 10 veckor och två killar behöver ett nytt hem


Anna och Dora



Dora dansar på isen




Anna känner sig hemma i soffan

Bilder från Vivi på Dora och nytillskottet Anna


Hemma hos



Tallys kusin i Vriezenveen



Tillbaka till Sverige besökte hundarna och Tommy Janni o Jan Winkel



PM Dayspring Born ( Tally )



Min resa från Sverige till Holland med mina kompisar Elsa Bella Flipper o Signe


Vi stannade över natten hos Ineke o Peter i Yde som granne hade jag 25 hästar av olika raser och korsningar




Jag fick ligga i sängen med mina kompisar och husse



Det här är min nya matte hon heter Cora och jag  bor nu i Leusden i ett mycket fint hus nästan som ett slott med en jättestor trädgård


PM Dayspring Born



Nu reser PM Dayspring Born till Holland


Packade som sillar



Sista dagen med gänget Melitta flyttade till Hästveda


Första gången ute



Första gången ute när temperaturen var runt 0 grader



Andra gången ute nu är det kul


Ginni valparna sju veckor



Dear Dandy Dexter skall till Rödeby



Nu är vi snart flygfärdiga



Snart flyttar vi också


Ginnis valpar sex veckor



Nu är hanarna sex veckor och fyra hanar är till salu



PM Dayspring Born är till salu



PM Dancing My Girl (My) skall till Luleå



PM Dream Melitta Queen (Melitta) skall till Hästveda



PM Deep Red Anna (Anna) skall till Ronneby


Nu är det gjort



Flipper och Sara parades 30. 12.2009


GOTT NYTT ÅR


RSS 2.0