Hurra! Mail från Hilda som fått "lite" hjälp av matte Görel!

Hej

Eftersom jag tycker att det är roligt att måla så har jag gjort ett
försök att fånga min Hilda på en Oljemålning. En lugn Hilda och kanske
också en tankfull Hilda. Kanske inte den vanligaste vinkeln att måla en
whippet på, men jag tycker om den och bilden som jag målade av. Det var
hennes öron och hennes öron som jag tyckte om. Bilden är alltså min
Hilda så som jag ser henne. Min älskade Hilda, så som hon tittar på mig.
Det är första gången som jag målar av en hund. Några tavlor på katter
har jag gjort och en hel del på människor. Hoppas att ni tycker om
bilden och att ni känner igen Hilda
image297
Här kommer också några bilder på Hilda och Thelma (Sotholmens Malena),
jag och Thelmas matte träffas ibland och låter hundarna springa av sig.
Tyvärr blev bilderna på dem när de sprang otydliga, men man kan se hur
roligt de hade det. //Görel
image298
Hilda (Per-Móbile Waltzing Matilda Fox) och Thelma (Sotholmens Malena) är riktigt mycket släkt eftersom Thelmas mamma(PM Darkred Velvet) är mormor till Hilda! Visst ser de ut att ha kul när de flänger iväg!
image299

När man flängt en stund får man ta en paus!!!
image300
"På spaning på ängen!"


Vi bugar och bockar och ser fram emot att träffa Hilda och matte till helgen då vi
tar en tur till Hässleholm och valputställningen där!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0