Hilda och Zahra har skickat bilder från PMhelgen!

Hej

Tack för en helt underbar hundhelg. Så många whippet har jag inte sett
på samma ställe någon gång tidigare. Men så är jag ju också ny inom
whippet världen. Jag och Hilda och Zahra har haft det mycket trevligt
och många nya upplevelser.

Fotograferade en del under helgen och här kommer en utvald del av
fotografierna. Mycket med fokus på mina egna hundar av naturliga
orsaker. Där finns bilder på kullgrupperna W-kullen och Z-kullen (jag
hann inte fota de andra grupperna eftersom Hilda fick syn på mig och då
ville hon inte vara kvar hos Sofia.)

Från dagens tävling finns bilder på final deltagarna.

Hoppas att bilderna blir uppskattade.

Och än en gång Tusen Tack för en underbar helg i whippetens tecken.

Hälsningar
Görel
Hilda och Zahra.

Hilda och Zahra blev trötta av alla intryck samt av sol och värme!!!

W-V3-kullen i syskonkonkurrensen
Diva, Hilda, Chilli och Beppe, endast Chivas saknades!

Söta systrar; Diva och Hilda!
samt
 
Chilli!

Z3-or!
Malte, Svante och Zahra

Trött Hilda vilar under parasollet!

Andra vilade på andra sätt;

Exet på frambenen, matte söker skugga :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0