SPANNKUSKEN, KENNELPOJKEN, DRÄNGEN TOMMY

 
Bilden från slutet av 1970 Johan sitter vid sidan
 

Bilden från slutet av 1980 Johan vid tömmarna
 



På den tiden vi tävlade var flocken av 20 tävlande Shettisar.
Hästarna i orginalspannet blev över 33 år.
I dag består flocken av 3 Shettisar från 22 - 30 år och 4 Får från 2 - 7 år.
Drängen fodrar bara havre i dag.
Nu mera har dom det bara lugnt
 
 
Men kennelpojken börjar få desto mer att tillsammans med Pippi leka och fostra valparna.
 
 
Med nya knän så kommer jag snart att kunna gå som förr.
Nu får jag hålla mig inomhus med mina hundar




 
 

 

Kommentarer
Postat av: Vivi

De ska nog ordna sig Tommy!

2014-11-20 @ 22:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0