PM Per-Mo'bile
LOJSTA PÅ GOTLAND 2018.06.21.
 
I dag blev det bara en långpromenad i skogen, för på eftermiddagen o kvällen
 
 
Var vi och tränade J-bana o rakbana på Katrinelund i Visby.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress