TINAS FÖDELSEDAG 80 ÅR


Jag fyller 80 år om några dagar. Hade det varit normalt liv utan Corona så hade ni alla varit välkomna' hit, men'nu är det annorlunda. Jag tillhör den riskgrupp som måste hållas ¨isolerad. Det ärjättetrist. Jag umgås med mina hundar och min älskade och hjälpsamme man. NI ÄR INTE VÄLKOMNA HEM TILL MIG.! Jag känner mig förhållande vis "frisk". Jag hade verkligen sett fram mot denna dag den 23e ds. Det kommer en dag då vi kan träffas och ha gemytligt. Jag hoppas ni får en bra dag och skänk gärna en tanke på  varför vi inte kan ses. Tänk på dem som ligger i sina sängar och lever i ovisshet om morgondagen. Ännu har ingen härhemma drabbats, men jag har fått veta några närmare Stockholm. Håll humöret uppe och glöm inte att tvätta händerna och peta er inte i näsan. Kramar i luften till er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket omtanke och kärlek/ Sirpa

2020-04-20 @ 13:25:25
Postat av: Anonym

Det är så underbart att jag har lärt känna dig och Tommy! Önskar Er mycket hälsa/ Sirpa

2020-04-20 @ 13:27:23
Postat av: Pia Luusua fd Lindberg

Det är tuffa tider nu för många, bra att du håller dig isolerad så håller dig förhoppningsvis frisk. Ni får göra det bästa av din födelsedag och ställa till kalas när eländet är över. Kram Pia (Krokens gamla matte)

2020-04-20 @ 14:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0