2020.07.28. I DAG HAR JAG VISAT UPP EN SPECIALBUR FÖR CITROËN BERLINGO OCH PEUGEOT PARTNER SÅ HITTADE JAG LITE KVARGLÖMDA BILDER FRÅN GOTLAND


Stor rymlig bur med last hylla och lastförskjutnings skydd som sitter fast i buren allt följer med när man tar ut buren.
 
 
Gotlands hundarna är Tyra och Märta. Stödhundar är Pippi och Vera samt Carin och Zoey. Jag byggde upp en tillfällig bana i Linde det blev en bra kurva och fick ut mellan 110-120 m
 
En som simmade över en annan kanal var Sally Bauer
 

Det var vi som fick vara med denna gång, från vänster. Kajsa, Zoey, Vera, Wille, Carin, Sebastian, Pippi. Det blev 7 st.
Men var jag räknade alla tidigt på morgonen så blev det 8 st.
 
 
 En jättefin present från Elin, Tobbe och Sigge samt lilla Märta. Tack än en gång för denna fina present på min 80 årsdag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0