2022.12.12.I MORGON ÄR DET EN VECKA SEDAN JAG OPERADES

 
Tack för alla grattisar och hejarop!
 
 
Operationen började Kl.08.00  tog 13 timmar, sedan fick ja ligga på uppvaket, jag kom upp på avdelningen torsdag eftermiddag. Allt har gått bra jag låg uppkopplad med 8 slangar åt alla håll..
Idag fick jag hjälp med en bild, samtidigt som dom tog bort några slangar.
Nu är det bara att se till att krafterna kommer tillbaka, just nu känns det som om man blivit överkörd av en tanks
 jag orkar inte så mycket.
Dom har tagit bort urinblåsan, prostatan och kopplat ihop urinledarna.
'Jag har inte frågat om någon hemgång ännu.
Det jag vet är att det är minst 2 månader konvalecens.
'hoppas jag har skrivit något så när, det är svårt med synen just nu.
 
'Tack alla än en gång
Tommy
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Whippetfar, alla dina whippet vakar över dig!

2022-12-12 @ 15:46:10
Postat av: Anonym

Whippetfar, alla dina whippet vakar över dig!

2022-12-12 @ 15:46:12
Postat av: Anonym

Inga-Lills kennel Västerås (Brocke Sevalla) Trevligt se alla fina hundar. Inga-Lill uppskattar alla fina bilder. Önskar ditt tillfrisknande. Mvh Stefan (son)

2022-12-12 @ 17:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0