2020.08.18. PM GARDEN

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej
Har tänkt skaffa en Whippet framåt vårensommaren 2021. Känner Ann Westfelt som hämtade Agnes nu i sommar och har även träffat Lisa Skog och hennes alla ”flickor”.
Jag är timanställd och kan alltså bestämma själv över min tid. Bor i villa Nacka och har sommarstuga på Värmdö.
Vi har katt 😬 och tre vuxna barn.
Tyvärr är min man inte sugen på hund men om jag nån gång ska få ta hand om och lära känna en valp så är det nu.
Vore kul att höra ifrån er. Har läst på om hund och hållit på fram och tillbaka om det är lämpligt eller inte men känns så kul och spännande.
Med vänlig hälsning,
Anna Blom

2020-08-22 @ 20:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0